קבלן איטום מגן על הנכס מנזקי הרטיבות

קבלן איטום

כאשר מבצעים שיפוץ בבית, כאשר בונים בית חדש או שלפתע מגלים בעיות תחזוקה הקשורות לנזילות מים, יש צורך בעזרתו של קבלן איטום. קבלן איטום יכול להעניק לכם סיוע בכל מה שקשור לאיטום גגות, איטום מרפסות, איטום קירות חיצוניים, טיפול בעובש, איטום מרתפים ועוד.

איטום ושיקום מבנים הוא נושא חשוב ויש להעניק לו את מלוא תשומת הלב. חשוב לעשות זאת באמצעות אנשי המקצוע המתאימים. לא אחת ראינו מקרים בהם היה ניסיון לחסוך – במקום לפנות אל קבלן איטום מקצועי, הטילו על השיפוצניק לטפל בסוגיות האיטום. אך החיסכון הזה, או שמא קיצור הדרך, עלה ביוקר. במוקדם או במאוחר התגלו הבעיות, בדרך כלל זה קורה מייד לאחר הגשם הראשון.

מומחה איטום תמיד חייב להיות בתמונה. הוא יודע לתת מענה לכל בעיות האיטום עם דגש על מניעה. קבלני איטום מכירים א כל שיטות העבודה ויודעים לתת מענה לכל בעיות האיטום במבנה, מאיטום המרתף ועד איטום הגג.

טיפול בעובש

קבלן איטום מבנים

נזילות וחדירות מים גורמות לנזקים כבדים למבנה, ולכן בכל פרויקט תמיד חשוב לפנות אל קבלן איטום מקצועי. רשלנות בביצוע עבודות האיטום תביא לנזילות מים, ואלו גורמות להופעת עובש בקירות, התפוררות של הטייח, נפילת אריחים ונזקים חמורים לשלד המבנה – זהו תהליך הדרגתי שקשה לראות אותו בהתחלה, אך בסופו של דבר הוא מביא לבלאי מואץ של המבנה.

כולנו שמענו על איטום גגות, אך חשוב לזכור כי עבודות איטום מתייחסות להיבטים שונים במבנה. חדירות של מים למבנה יכולות להיות דרך קירות חיצוניים, דרך מרתפים, מרפסות, צנרת, חלונות ועוד. ישנן הרבה סכנות לחדירת מים, ואנשי המקצוע יודעים לתת את המענה הדרוש.

קבלן איטום, מומחה לאיטום ושיקום מבנים, עובד על פי שיטות עבודה ותקנים. הוא עושה שימוש בחומרי איטום מתאימים ואיכותיים והכל על מנת להבטיח איטום יעיל ועמיד לאורך זמן. אין כאן מקום לטעויות, לא בשיטת העבודה ולא בבחירת חומר האיטום. ניסיון לחסוך בעלויות בסופו של דבר יגרום לבעיות שיש להן מחיר כלכלי כבד.

לא לשכוח אחריות

קבלו המלצה של עורך דין – כאשר מבצעים עבודות איטום בבית, חשוב גם לדרוש אחריות. קבלן איטום מנוסה יודע מה הוא עושה, ולכן אינו חושש לתת לכם אחריות. זכרו לשמור את האחריות; בדרך כלל מקובל לבצע את העבודות במהלך העונה היבשה, כך שהבעיות עלולות להתגלות רק כמה חודשים אחרי בבוא החורף.
הקבלן עשוי להציע לכם פתרונות איטום שונים. למשל ישנן שיטות שונות לאטום גג או לאטום מרפסת. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, ויתכנו תקופות אחריות שונות בהתאם לשיטה שבחרתם. חשוב שתבינו את ההבדלים בין כל שיטה, ותדעו להעריך איזה פתרון איטום מעניק לכם פתרון לטווח הארוך.

קבלן איטום
איטום ושיקום מבנים

קבלן איטום הכרחי בכל הליך של שיקום מבנים. כאשר הבעיות מוזנחות לאורך שנים, מתחילים להתגלות נזקים גדולים למבנה. חדירות המים מגיעות על ברזלי הבטון ואלו מתחילים להתחמצן. במהרה נוצרים סדקים והתפוררויות של חתיכות בטון, וכל המים מגיעים עמוק יותר פנימה והבעיה מחריפה. ותוך כמה שנים העירייה עשויה להכריז על המבנה כמבנה מסוכן.

העבודה של קבלני איטום נועדה למנוע את המצבים בהם מבנה הופך למבנה מסוכן. אך כאשר מדובר במבנה הדורש שיקום, כמובן שחובה להיעזר בקבלני איטום לצורך השיקום של המבנה.
בשורה התחתונה חברת איטום מעניקה פתרון למגוון רחב של בעיות הקשורות לצנרת מים וביוב, איתור נזילות, איטום גגות ביריעות ביטומניות, איטום גגות רעפים, התקנת מרזבים, איטום חלונות, טיפול בעובש בתקרה ועוד. חשוב לפנות אל מומחה לאיטום, ולא סתם שיפוצניק.

קבלן איטום מגן על הנכס מנזקי הרטיבות

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button