ייפוי כוח מתמשך מחיר

ייפוי כוח מתמשך מחיר

ייפוי כוח מתמשך מחיר הוא נגזרת של ההשקעה הנדרשת. טווח המחירים השכיח שאותו גובה עורך דין ייפוי כוח מתמשך גובה בדרך כלל בטווח של 5000 ₪ – 7000 ₪. אך זה תמיד יכול להיות מעל וגם מתחת. המחירים אינם נזרקים לאוויר באקראי, בואו ננסה להבין מה משפיע על תמחור השירות.

ייפוי כוח מתמשך מחיר

עורך דין ייפוי כוח מתמשך חותם בפני האפוטרופוס הכללי כי הממנה (זה שעבורו מכינים את ייפוי הכוח), מבין את המשמעות, המטרות והתוצאות של מהלך זה. המטרה היא להבטיח כי הייפוי ניתן בהסכמה ומרצונו החופשי של הממנה. החוק מנסה להגן על הממנה מניצול לרעה של מצבו הרפואי והמצוקות הנגזרות ממנו.
משרד עורכי דין בוחן את המורכבות של ההסכם, וישנם דברים שונים העשויים להשפיע על המורכבות. למשל יתכן כי יש צורך להתייחס למספר מיופי כוח ולהגדיר סמכויות, תחומי אחריות, אופן קבלת החלטות ועוד. וזה משפיע על ייפוי כוח מתמשך מחיר.

עוד דבר שמשפיע הוא הנכסים והרכוש של הממנה, כמו גם הדרישות השונות שלו. אם לממנה ישנם נכסים רבים, ואולי עסקים – ייפוי הכוח רק הולך ונהיה מורכב יותר ויותר.

חשוב למצוא משרד עורכי דין המעניק ללקוח ליווי אישי ובונה עבורו פתרונות בהתאמה אישית. וכן, גם המחיר הוא בסופו של דבר בהתאמה אישית.
לא כל משרד עורכי דין יכול לעשות זאת, עורך דין ייפוי כוח מתמשך הוא רק מי שהוסמך לכך על ידי האפוטרופוס הכללי.
כאשר שוקלים לערוך ייפוי כוח מתמשך, כדאי גם לשקול הכנת צוואה אם לא עשיתם זאת. יהיה נוח לעשות את הכל באותו משרד עורכי הדין.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך
עורך דין ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך עלות

 

לא רק הממנה צריך להצהיר כי הוא חותם מרונו החופשי ומבין את משמעות הדברים, גם האדם שקיבל את הסמכות (מיופה הכוח), או קבוצת מיופי הכוח צריכים לחתום ולהצהיר על הסכמתם למינוי. עורך דין ייפוי כוח מתמשך צריך להסביר למיופה את כל המשמעות והאחריות החלה עליו, ועל המיופה להצהיר כי הובהרו לו כל המשמעויות המשפטיות של מה באחריותו, מה מותר ומה אסור. נושאים מסוימים דורשים את אישור בית המשפט.

לאחר שנחתם ייפוי הכוח, למיופה אין שום סמכות ואחריות. הוא יכול להמשיך לחיות את חייו. אך במידה והנסיבות יחייבו את הפעלת ייפוי הכוח, הוא יקבל הודעה מהאפוטרופוס הכללי המצהירה על כניסת המינוי לתוקף.

מי צריך ייפוי כוח מתמשך? מקובל להניח כי אנשים בגיל השלישי ואלו אשר אובחנו במחלות מסוימות כמו מחלת האלצהיימר זקוקים לייפוי כוח מתמשך. זה בהחלט חשוב עבורם, מכיוון שישנו סיכוי גבוה שיזדקקו להפעלת ייפוי כוח מתמשך. אך מנגד חשוב להבהיר כי אין מניעה, כל אדם מעל גיל 18 יכול לערוך ייפוי כוח מתמשך. לא רק זקנה יכולה להביא אדם למצבים בהם אינו יכול לדאוג לענייניו. זה יכול להיות בעקבות מחלות ותאונות בכל גיל.

שכר טרחה עורך דין ייפוי כוח מתמשך

 

בחזרה לנושא של ייפוי כוח מתמשך מחיר. כפי שכבר הוסבר, מחירים של 5000 ₪ – 7000 ₪ הם מחירים מקובלים בתחום. אך כפי שהסברנו, בהתאם למורכבות התיק והמקרה שכר הטרחה עשוי להיות גבוה יותר או נמוך יותר.
כמו כן ישנם מקרים בהם מדובר בייפוי כוח מתמשך זוגי אשר עשוי לעלות מעל 7000 ₪. וישנם גם כאלו הפונים אל עורך דין משפחה על מנת לטפל בסוגיות נלוות כמו עריכת צוואה. במקרים אלו יתכן כי עורך הדין יסכים להעניק מחיר משתלם עבור כל השירותים יחדיו.

ייפוי כוח מתמשך מחיר

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button