עורך דין רשלנות רפואית בלידה, הניסיון עושה את ההבדל

עוד רשלנות רפואית

הסיבה שבגללה אנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין רשלנות רפואית בלידה היא מכיוון שרק הוא יכול לעזור בתביעות משפטיות מורכבות מסוג זה. רשלנות בלידה עלולה לגרום לנזקים כמו נכויות, מוות ונזק קוגניטיבי חמור לתינוק. ולמעשה ישנו גם סיכון לאם. חושדת שנפגעת מרשלנות רפואית במהלך ההיריון או הלידה, עליך להתייעץ עם עו“ד רשלנות רפואית לצורך קבלת סיוע משפטי.

לידה דורשת מעקב רפואי אחר האם ואחר בריאות העובר. ישנם סיכונים רבים במהלך ההיריון ובמהלך הלידה, ובאחריותם של הרופאים לנטר את המצבים הללו ולהגיב בהתאם. רשלנות של הרופאים יכולה לגרום לתוצאות טרגיות, אך כמובן שלא כל מקרה של פגיעה בתינוק בהכרח נגרם כתוצאה מרשלנות בלידה. למרות הרפואה המתקדמת, ולמרות פעולות הרופאים, עדיין ישנם מצבים שלא ניתן להימנע מהם.

רשלנות רפואית במהלך ההיריון עלולה להביא למקרים של לידות מוקדמות. כאשר תינוק נולד לפני השבוע ה-37 להריון או במשקל של פחות מ-2.5 ק”ג, הדבר נחשב מוקדם. בלידות מוקדמות ישנם סיכונים רבים, ישנו צורך בניטור ומעקב של רופאים היכולים לזהות את המקרים בהם יש חשש ללידה מוקדמת עקב בריאות האם או סיבות אחרות. הרופאים אחראים לספק מידע לאמהות לעתיד בנוגע לחשיבות והאמצעים לשמירת ההריון.

עורך דין רשלנות רפואית בלידה

עורך דין רשלנות רפואית בלידה

יתכנו הפרעות שונות לפני הלידה, במהלך הלידה ולאחר הלידה. לדוגמה אחת הבעיות העשויות להתרחש היא לידת עכוז. במידה והישבן או רגליו של התינוק פונות כלפי חוץ, יש לבצע ניתוח קיסרי או תהליך של היפוך התינוק. אך אם הרופאים לא יזהו את הבעיה בזמן עלול להיגרם נזק לתינוק.

דוגמה נוספת בה אנשים פונים אל עו“ד רשלנות רפואית היא בעקבות מקרי רשלנות הקשורים לזריקות אפידורל. מדובר בזריקות הניתנות לחלל האפידורלי בגב, על מנת להפחית את הכאב בזמן הלידה. אך ישנם גם סיבוכים רפואיים הקשורים לתרופות אלו. לא כל מקרה מתאים לזריקות אלו, ועל הרופאים לבדוק מצבים רפואיים שונים בטרם יבצעו את ההזרקה. כך שכל קשה בנושא עשוי להיות מקרה של רשלנות רפואית.

עוד דוגמה של רשלנות רפואית בלידה היא הפרעות בהספקת הדם למוח. בעיות שכאלו עשויות לגרום לנזק מוחי ואפיל מוות. הסיבות לשיבושים בהספקת החמצן יכולות להיות שונות, אך חשוב שהרופאים יעקבו אחר מצב התינוק. במידה והם מזהים מצוקה הפוגעת בהספקת החמצן למוח הם צריכים להגיב באופן מיידי, בדרך כלל באמצעות ניתוח קיסרי.

אלו הן רק כמה דוגמאות למקרים המתגלגלים אל עורך דין רשלנות רפואית בלידה, אך בהחלט יתכנו גם מצבים אחרים.

רשלנות רפואית בהריון

לא חסר ברשת האינטרנט מידע על רשלנות רפואית בהיריון, ואפשר גם לקרוא ולהרחיב את הידע בנושא. אך כאשר מדובר בחשש אמתי לרשלנות בהיריון, אין תחליף לייעוץ אישי. חובה לפנות אל עו“ד רשלנות רפואית על מנת לקבל את המידע האמין ביותר והתשובות המקצועיות.
עורך הדין יכול לבקש את התיקים הרפואיים ולבחון אותם יחדיו עם רופאים מומחים. במידה וישנו נזק ועילה להגשת תביעת רשלנות רפואית, אנו נעניק לכם את כל הסיוע המשפטי.

משרד עורכי דין רשלנות רפואית, אסף אודיז, הוא הבית שלכם כאשר מתעורר חשש לרשלנות רפואית. למשרדינו ניסיון של חמש עשרה שנה בטיפול בתביעות פיצויים הקשורות לטיפול רפואי. מכיוון שאנו בוחרים להתמקד אך ורק בתביעות רפואיות, רכשנו ניסיון אדיר בתחום.

משרדינו מטפל בהצלחה גדולה בכל סוגי התביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה, באבחון מחלות, רשלנות רפואית בניתוחי עיניים, אירועים מוחים, התקפי לב, רפואת שיניים, רפואה אסתטית ועוד.

בחזרה לאתר עורכי דין

עורך דין רשלנות רפואית בלידה, הניסיון עושה את ההבדל

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button