עורך דין צוואה

עורך דין צוואה

עורך דין צוואה יתן מענה לכל הסוגיות הקשורת אל סכסוכי משפחה, ירושות צוואות וכיוצא בזה. כאשר בוחרים עו”ד צוואה יש לוודא שאכן מדובר בעורך דין צוואות בעל ניסיון.

עורך דין צוואה

עורך דין לצוואה
עורך דין צוואה

עורך דין צוואה  – הכנת צוואה אצל עו”ד מומחה – צוואה בעדים

עורך דין צוואה – חוק הירושה מכיר בארבע צורות לעריכת צוואה (צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות, וצוואת שכיב-מרע) הבטוחה והמומלצת הינה “צוואה בעדים”. צוואה אשר נכתבת על ידי עורך דין צוואות, היא צוואה המותאמת לרצונות הלקוח. כתיבת צוואה על ידי משרד עורכי דין צוואות בעל ניסיון, יכולה לחסוך בעלויות מיסוי ולמנוע את סכסוכים בתוך המשפחה.

עורך דין צוואה סופית

עו”ד צוואות מסביר – צוואה אינה דבר הנכתב כלאחר יד. האדם המצווה את צוואתו, את מילתו האחרונה בכל הנוגע למה יעשה עם רכושו לאחר לכתו, ומילתו זו צריכה להיות מכובדת כבחרדת קודש. למרות זאת, ישנם מקרים בהם הצוואה לא נכתבה באופן נהיר וברור דיה וישנו מקום לפרשנות רצונו, או כאשר הציווי מעלה קושי בביצוע או אינו עולה בקנה אחד עם המציאות ואיננו אפשרי. כמו כן, ישנם מקרים בהם מי שבצוואה זו רואים אכזבה ומרגישים כאילו זכות מזכותם, ממה שהם ציפו לקבל, בנו עליו, לא נרשם לזכותם, באים ומערערים על הצוואה ודורשים לקבל לזכותם עוד מעיזבונו של המנוח. עו”ד צוואה במקרה זה צריך להיות בקיא בחומר ולפרוש את מרב האפשרויות לפתרון מצב שכזה.

למה צריך לשים לב עו”ד צוואה

עורכי דין לצוואות
עורכי דין צוואות

למה צוואה חכמה שנכתבת על ידי עורך דין צוואה היא כלי למניעת סכסוכים במשפחה

כל עורך דין צוואה המתמחה בדיני ירושה ומנסח צוואות נתקל לעיתים בצוואות שנוסחו על ידי עורכי דין שזה אינו תחום המומחיות שלהם ובכל זאת מסתמכים על ההכרה הבסיסית שלהם ומייעצים ומנסחים צוואות. במקרים מסוימים דבר זה יוצר כשלים, הן ברמה הניסוח והן ברמת הכרת החומר המשפטי, דבר היוצר צוואות בלתי ניתנות ליישום וגורר את הזוכים השונים, אשר לרוב הינם בני משפחה, לבתי משפט ולהתדיינויות משפטיות מיותרות. לכן על מנת למנוע מצב זה עדיף מלכתחילה להתקשר ספציפית עם עורך דין לענייני צוואת

כל עורכי דין צוואות נתקלים במקרים בהם צוואותיהם מותקפות משפטית. אני שמח וגאה שעד היום לא הייתה אף צוואה במשרד אשר הותקפה משפטית בצורה כזו או אחרת והצליחה להטיל ספק באמיתותה, בפרשנות אפשרית לניסוחה או ברצונו של המוריש והרי טענות משפטיות אלה ואחרות נדחו עד היום כולן.

עו”ד לענייני צוואה – חירות המצווה

חירותו של אדם לקבוע על רכושו בחייו ממשיכה גם לאחר מותו. אדם יכול לצוות, להכין צוואה, ובה לקבוע מה יעשה ב”עיזבונו” לאחר מותו.

לפי שיטת המשפט בישראל אנו שמים על נס את רצונו של המוריש וזאת בשונה ממדינות בהם חלק בירושתו של אדם “משוריין” לטובת אחר מבלי שיש למוריש יכולת לבחור (כדוגמת הורשת חלק מהעיזבון לאלמנה או לילדים באופן אוטומטי). מכאן, המוריש יכול לבחור להוריש את רכושו כראות עיניו ואף לנשל, אם יחפוץ בכך, את מי ממשפחתו ואף את כולה מהזכות לרשת אותו. עקרון זה הינו “חופש הציווי” וברוב המקרים התחקות אחר רצונו של המוריש כפי שעולה מצוואתו הינו הכוח המוביל בחלוקת עיזבונו. אשר על כן, ככל וישנה צוואה תקפה חלוקת העיזבון, או החלק המוזכר בצוואה, יחולק לפי האמור בה.

וכאשר אין צוואה או כאשר הצוואה תקפה רק לחלק מרכושו ולא לכלל עיזבונו, המשפט הישראלי, המחוקק, יצר ברירת מחדל שהיא – ירושה על פי דין.

צוואה עורכי דין
עורך דין צוואה

עזבונות – חריגים ל”חופש הציווי” הינם במקרים בהם זכויותיו של אדם הינן מכוח חוזה המגביל או מגדיר את היעשה בהם לאחר לכתו (כגון בחוזי ביטוח, בנחלות במושבים וכו’) וכן ישנו חריג בולט נוסף כאשר מדובר על זכות לקבלת מזונות מן העיזבון.

“ירושה היא על פי דין (לפי החוק) זולת במידה שהיא על פי צוואה” (בסעיף 3 לחוק) כלומר זכות לקבלת עיזבון מכוח צוואה גובר על זכות לפי דין, והזכות לרשת לפי דין תקפה רק במידה ואין צוואה תקפה.

 

עורך דין לצוואה | עורך דין צוואה מחיר | עו”ד צוואה | עורכי דין צוואות | צוואות עורך דין | צוואות עורכי דין  | צוואה עורך דין | עורך דין לענייני צוואה | עורך דין לענייני צוואות | עו”ד לענייני צוואה

עורך דין צוואה

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button