עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון, אמינות ומקצועיות

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון מביא איתו ניסיון עשיר בהליכי הוצאה לפועל והליך פשיטת רגל. מדובר כאן בסוגיות משפטיות בעלות השפעה ישירה על החיים האישיים שלכם, והן מלוות במתחים נפשיים. חשוב מאוד שיעמוד לרשותכם עורך דין מנוסה שיודע להביא פתרונות ולסייע לכם לצאת מהחובות.

פשיטת רגל, או כפי שהיא מכונה היום חדלות פירעון, היא מצב שבו יחיד או תאגיד אינם יכולים עוד לפרוע את חובותיהם. כל אדם, כמו גם עסק, עלול להגיע למצב כזה. אנו אף לא יודעים אילו נסיבות מחכות לנו מעבר לפינה, ואלו צרות עשויות ליפול עלינו. למזלנו גם החוק מבין כי כל אחד יכול להגיע למצבים שכאלו, ולכן מעניק לנו כלים משפטיים לצורך התמודדות עם חובות. זאת באמצעות חוק חדלות פירעון.

הכרזה על פשיטת רגל היא צעד קיצוני, אך לעתים זהו הצעד המתבקש. לפני שעושים זאת, פנו אל עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון, על מנת לבחון האם זוהי הפתרון המתאים עבורכם.

ההכרזה על חדלות פירעון היא לא בהכרח צעד ביוזמתו של החייב. גם נושים בנסיבות מסוימות יכולים לדרוש להכריז על אדם כחדל פירעון. וכמובן שבשני המקרים אתם תזדקקו לעזרתו של עו“ד חדלות פירעון. ליווי מקצועי יקל עליכם גם מבחינה משפטית, וגם מבחינה נפשית. אל תזלזלו בתחושות הנפשית המתלוות להליכים, גב משפטי שנותן לכם עצה טובה ופתרונות הוא חשוב מאוד בדרך שלכם לפתיחת דף חדש.

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון

חוק חדלות פירעון החדש

חוק חדלות פירעון החדש הוא כבר לא כל כך חדש, הוא נכנס לתוקפו בחודש ספטמבר 2019. הוא מחליף חקיקה ישנה ומביא איתו גישה שונה. החוק החדש שואף לשקם ביעילות את חייו הכלכליים של החייב, ולאפשר לו לחזור להשתלב מחדש בחיים כלכליים. אך גם מנסה להגדיל את גביית החוב ולשפר את מצבם של הנושים הקטנים.

החוק החדש עושה הבדלה בין אלו אשר נקלעו למצב זה בשל אירועים שאינם תלויים בהם, או אלו שהתנהלו בצורה חסרת אחריות או מנסים לנצל את החוק בחוסר תום לב. למעשה הרפורמה אף העניקה לכונס הנכסים הרשמי סמכויות פליליות על מנת לטפל באלו המנסים לנצל את ההליך לרעה.

על מנת לשקם את החיים הכלכליים, ההליך החדש נעשה במסגרת זמן מוגבלת בזמן. החוק איננו רוצה להשאיר אדם בהליך אינסופי. ההליך מוגבל לארבע שנים, ובסופו בדרך כלל ניתן הפטר חובות. כמובן שלא בקלות מוחקים חובות, ההליך משתמש בכינוס נכסים על מנת לגבות את החוב.

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון מסביר את שלושת מטרות החוק העיקריות:

שיקום כלכלי של החייב, תוך כדי תשומת לב לטובת הנושים ותועלת המשק.
הגדלת שיעור החוב שניתן לגובת לטובת הנושים. במידה רבה הם נחשבים לנפגעים מההליך, אך ישנו ניסיון להקטין את הפגיעה בהם.
חיזוק הוודאות ויציבות הדין, תוך כדי הפחתת הבירוקרטיה הקיימת.

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון

אפשר לדבר הרבה על הליך חדלות פירעון, אך כאשר ניגשים לשלב המעשי זה הופך להיות מורכב עוד יותר. יש להתחיל מהגשת הבקשה, דבר הדורש טופס ארוך ומפורט. וכמובן אינספור מסמכים שיש לצרף לו. בעזרת עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון ניתן לייעל את כל ההליכים. אנו מעניקים ליווי מקצועי מהשלב הראשוני שבו שוקלים האם כדאי להגיש בקשה לחדלות פירעון, ועד ניהול כל ההליך.

ללא סיוע של עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון אתם עשויים לסבול מעיכובים מיותרים, ואף להגיע להסדרים שאינם מייצגים את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר. כאשר ישנם חובות חשוב להתנהל עם עורך דין חדלות פירעון המפקח על התהליך. רוצים לדעת עוד על עורכי דין?

 

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון, אמינות ומקצועיות

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button