עו”ד נכי צה“ל לתביעות משרד הביטחון

תביעה נגד הצבא

אם נפגעתם במהלך השירות הצבאי, לפני הכל פנו אל עו“ד נכי צה“ל. עכשיו רק נשאר להסביר למה.

אם נפגעתם במהלך השירות הצבאי, זכותכם להגיש תביעה נגד הצבא. לא כדאי לעשות זאת לבדכם, אתם זקוקים לסיוע משפטי. מכיוון שתביעות נגד הצבא דורשות הכרות לא רק עם החוק, אלא עם המערכת הצבאית הבנה רפואית מסוימת, חשוב לעשות זאת בעזרתו של עורך דין בעל ניסיון בתביעות נגד משרד הביטחון. אתם חייבים עורך דין אשר יסייע לכם להתנהל מול המערכת החזקה של משרד הביטחון.

תביעה נגד הצבא יכולה להיות תביעה של פוטס טראומה או פגיעה פיזית. זוהי יכולה להיות חבלת שירות או מחלת שירות. וכמובן ישנם מקרים של נכות מוסבת, או החמרת מצב. כל מקרה הוא בעל מאפיינים מיוחדים וכדאי לפנות לייעוץ אישי עם עורך דין נכי צהל.

תביעה נגד הצבא

חיילי צה“ל, כמו גם כל אנשי כוחות הביטחון שנפגעו בעת מילוי תפקידם, רשאים להגיש תביעה נגד הצבא על פי חוק הנכים תגמולים ושיקום. אלו הם חיילי צה“ל, אנשי שב“כ, מוסד, משמר הכנסת וכל גופי הביטחון של מדינת ישראל.

שימו לב כי גם כאשר מדובר בחיילים שנפגעו במהלך החופשה, הם עדיין תחת אחריות משרד הביטחון והם יכולים להגיש תביעה. רק יש להבדיל בין אלו אשר נפגעו במהלך פעילות מבצעית, או אימון, לבין פגיעות אחרות. התייעצו עם עורך דין נכי צהל.

במידה והתביעה תאושר יקבעו לנפגע אחוזי נכות, ואלו ישפיעו על סכום הפיצויים. אחוזי הנכות נקבעים על פי חומרת הפגיעה והאופן שבו היא משפיעה על תפקודו הפיזי והנפשי של האדם. בזכות הפיצויים, הקצבאות וכל הזכויות יהיה ניתן להעניק לנפגע טיפולים רפואיים, שיקום והטבות המסייעות לו במהלך חייו. זהו המעט שאנו יכולים לעשות למען אלו שנפגעו בעת שירותם למען המדינה והחברה.

עוד נכי צהל

עו“ד נכי צה“ל

כל תביעה נגד הצבא דורשת עו“ד נכי צה“ל, אחרת אתם עשויים להירמס מהמערכת הבירוקרטית. עורך הדין לא רק מסייע להגיש את התביעה, אלא למקסם את הזכויות המגיעות לכם. לכן כבר בעת הפציעה, חשוב מייד ליצור קשר עם עו“ד נכי צה“ל.

בעזרת עורך הדין תוכלו להתחיל בשלב הראשון שהוא הגשת תביעה להכרת בנכות. לאחר הגשת התביעה, קצין התגמולים באגף השיקום בוחן את התביעה על פי תנאי הזכאות הקבועים בחוק הנכים תגמולים ושיקום.
את הבקשה עצמה ניתן להגיש באמצעות טופס להכרה בחבלה ופוסט טראומה, או טופס להכרה במחלה בעקבות תנאי שירות. עו“ד נכי צה“ל ינחה אתכם לגבי כל הטפסים הדרושים, יש להם משמעות רבה. הם עשויים לכלול מסמכים מהביטוח הלאומי, מקופת החולים ועוד.
בעת מילוי טופס תביעה נגד הצבא יש לפרט את כל נסיבות האירוע שהוביל לפציעה, או את תנאי השירות שהובילו למחלה.
לאחר שהוגשה הבקשה, קצין התגמולים צריך לבחון את הדברים. הוא בעיקר בוחן האם מדובר בפגיעה אשר נגרמה במהלך השירות ובעקבות השירות. יתכן כי יבקש חוות דעת רפואית על מנת לקבל את ההחלטה. במידה והנפגע עונה על תנאי הזכאות, הוא עדיין צריך לעבור ועדה רפואית אשר תקבע את אחוזי הנכות.

ועדה רפואית במשרד הביטחון

הופעה בפני הוועדה היא חלק בלתי נפרד בכל תביעה נגד הצבא. זהו חלק חשוב מאוד ועל עו“ד נכי צה“ל להכין אתכם לקראת הופעה בוועדה. הוועדה תקבע את אחוזי הנכות. מתחת ל 10% אין תגמול כספי. בין 10% -19% יש תגמול כספי חד פעמי. והחל מ 20% ישנן קצבאות חודשיות.

בחזרה אל אתר עורכי דין

 

 

עו”ד נכי צה“ל לתביעות משרד הביטחון

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button