כמה עולה יישור שיניים שקוף ומה צריך לדעת

כמה עולה יישור שיניים שקוף

מה צריך לדעת על יישור שיניים וכמה עולה יישור שיניים שקוף?

ישראלים רבים כבר עברו טיפולי יישור שיניים, ביניהם מבוגרים שהסתובבו עשרות שנים עם שיניים עקומות והתביישו לחייך. ואלו שעשו זאת הם עכשיו אסירי תודה.

מרפאת אמריקן סמייל מבצעת יישור שיניים בשיטות שונות. אחת השיטות המוצלחות והפופולריות שאנו משתמשים בה היא שיט אינוויזליין. זוהי שיטה מומלצת ומתקדמות מבחינה טכנולוגית. השיטה מבוססת על פלטה שקופה ליישור שיניים, זאת במקום גשר. כך ניתן ליהנות מיישור שיניים דיסקרטי, פתרון מעולה למבוגרים ובעצם לכל הגילאים.
אתם מוזמנים לפנות למרפאת אמריקן סמייל, כאן נוכל לענות לכם על כל השאלות כמו כמה עולה גשר בשיניים, ולעשות פגישת אבחון שתוביל לטיפול מוצלח.

כמה עולה גשר בשיניים

כמה עולה יישור שיניים שקוף

רוצים ליהנות מחיוך אסתטי? עם שיניים לא סדירות ועקומות זה יהיה בלתי אפשרי. אתם בוודאי מכירים את הרגעים בהם אתם מתביישים לחייך. זה משפיע עליכם בכל סיטואציה ואינטראקציה – זה פוגע בביטחון העצמי שלכם. אך אין סיבה להמשיך להרגיש שלא בנוח ואין סיבה להסתכל בקנאה על כל כוכבי הטלוויזיה עם השיניים המושלמות. גם אתם יכולים לעבור טיפולים אורתודונטיים וליהנות משיניים ישרות.

טיפולי יישור שיניים הם דבר מקובל בימינו, ובטח שלא משהו שצריך להסתיר ולהתבייש. אך מנגד, גשר מתכתי בשיניים הוא אינו דבר אסתטי. ישנם כאלו שלא אכפת להם להסתובב שנה או שנתיים עם גשר בשיניים, אך אחרים נרתעים מזה. בעיקר אם עברתם כבר את גיל הנעורים. ומלבד המבוכה שאתם חשים, זה גם לא ממש נוח ומקשה מאוד על צחצוח השיניים.

לשמחתנו ניתן לבצע יישור שיניים למבוגרים באמצעות קשתיות שקופות. זהו הפתרון הטוב ביותר. שימו לב – כאשר אתם פונים למרפאה, יש לשאול כמה עולה יישור שיניים שקוף ולא כמה עולה גשר לשיניים.

האפשרות לבצע יישור שיניים נסתר ודיסקרטי היא אחד היתרונות, אך ממש לא היתרון היחיד. יתרון נוסף הוא האפשרות להסיר את הקשתיות, דבר פרקטי מאוד בעת צחצוח השיניים. למעשה גם התקדמות הטיפול והחלפת הקשתיות אינה דורשת ביקורים תכופים אצל רופא השיניים. ניתן לעשות זאת לבד ולהגיע רק פעם בחודש לביקורת.
וכמובן שמבחינת היעילות השיטה יעילה ביותר כמו גשר ליישור שיניים.

כמה עולה גשר בשיניים

חולמים על שיניים ישרות? אז מהיכן מתחילים? עליכם לפנות למרפאת השיניים, שם תוכלו לעבור אבחון. רופא השיניים יבחן אילו בעיות אסתטיות קיימות בשיניים, ובהתאם לכך ייתן את המלצות הטיפול. במידה ויש חורים בשיניים ובעיות אחרות, קודם כל על הרופא לטפל בהן.
בשביל להתחיל ביישור שיניים שרוף על הרופא לבצע מדידות ולהזמין קשתיות בהתאם לתכנית הטיפול. הקשתיות מיוצרות במעבדת שיניים, בהתאמה אישית לכל מטופל. זאת על פי המדידות שביצע רופא השיניים, צילומי הרנטגן והטכנולוגיות בהן משמשים. בטרם מיוצרות הקשתיות, ישנו דגם לצורך מדידה, כך ניתן להבטיח התאמה מושלמת.

כמה עולה יישור שיניים שקוף

אתם תקבלו סדרה של פלטות שקופות, המיועדות להחלפה שבועית. הקשתיות מפעילות לחץ הגורם לתזוזה קלה של השן, ולאחר מכן ניתן לעבור לקשתית הבאה שתפעיל לחץ נוסף בהתאמה לשינוי ההדרגתי.
משך הזמן של הטיפולים תלוי בשני גורמים עיקריים. האחד הוא המצב של השיניים שלכם. לעתים ישנן בעיות קלות, כלומר בעיות הדורשות תזוזה קלה של השיניים. בעיות שכאלו ניתן לפתור תוך כמה חודשים. ובמקרים אחרים יש צורך בתהליך שעשוי להימשך שנתיים. עוד דבר המשפיע על משך הטיפול הוא ההקפדה שלכם לענוד את הקשתיות. אם תזלזלו, הדבר יפגע ביעילות הטיפול. חשוב להקפיד על 20-22 שעות ביממה לפחות.

רוצים לדעת כמה עולה יישור שיניים שקוף? התקשרו למרפאת אמריקן סמייל וקבעו פגישה.

בחזרה לאתר עורך דין צוואות וירושות

כמה עולה יישור שיניים שקוף ומה צריך לדעת

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button