אגרות צו ירושה

עורך דין צוואות וירושות

אגרות צו ירושה

אגרות האפוטרופוס הכללי, בקשה לתיקון צו ירושה, אגרת התנגדות לצו קיום צוואה ועוד ועוד אגרות שונות נדרשות ממי שמבקש למצא את זכויותיו בחלקו בירושה.

אז למה נדרשים לשלם אגרה בעת הגשת בקשה לתיקון צו ירושה או אגרה למה בכלל?

נתחיל מלהבין מה היא אגרה – האגרה הינה תשלום אשר משולם לרשות מרשויות השלטון, אולם בשונה ממס אגרה משולמת בתמורה לשירות ספציפי אותו האזרח מבקש מהמדינה לבצע עבורו.

לשם ביצוע פעולות מול רשם הירושות נדרש האזרח לשלם עבור התהליך, אגרה זו משתנה משירות לשירות אותו מבקשים מהרשם.

במשרד המשפטים ישנן מעל 230 אגרות שונות, ומחירן יכול לנוע, לדוגמה, בין 5.10 ₪ אגרה לקבלת העתק מאושר מכל מסמך שבתיק רשם הירושה לבין אגרת התנגדות לצו קיום צוואה או אגרת התנגדות לצו ירושה שנעמדת על 954 ₪.

תשלום אגרת התנגדות לצו קיום צוואה משולם ישירות לרשם הירושה. במקרים רבים כדי לייעל את ההליך ולחסוך מהלקוח את הצורך לשלם בעצמו אגרה לרשם הירושה, משלם עו”ד את תשלום אגרה לרשם או אגרות לאפוטרופוס הכללי עבור הלקוח ולכן שכר טרחה אינו כולל את עלות האגרות.

אגרות צו ירושה

אנו מתמחים בדיני ירושה וניהול סכסוכי ירושה. אנו מאמינים בניהול הליך קשוב לצרכי הלקוח, תוך הבנה כי הליך משפטי הינו זר לרוב לקוחותינו, ובעיקר כאשר מדובר על משפחה. אנו מלווים את לקוחותינו החל בהכנת צוואות ותכנון ההורשה, תוך פריסת אפשרויות לאופן חלוקה, וכלה בניהול סכסוכים.

עורך דין צוואות וירושות Wills Law

בס"ד

ייפוי כוח מתמשך
מסמך שימנע סכסוכים
מבצע!
100% חסכון של הוצאות כספיות מיותרות ובירוקרטיה
*ניתן לשלם בתשלומים נוחים

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

פתח צ'ט
1
שלום וברכה!
שלום וברכה!
איך אוכל לעזור?
Call Now Button